Lilypie Kids Birthday tickers

2010. január 23., szombat

8 hónapos


Betöltöttem már a 8. hónapot is. Rohamosan növök, van már 2 fogam, tökéletesen ülök a fenekemen, villámgyorsan jutok A-ból B-be négykézláb és már amibe csak lehet igyekszem felkapaszkodni. A NEM szót is egyre tökéletesebben ejtem jellegzetes nyígással párosítva. Már most olyan makacs vagyok, hogy az őseim mind elbújhatnak mögöttem. Sokat és egyre több mindent eszek, de csak akkor kell, ha van neki íze. A ciciről sem mondtam még le, sőt most már ha kell, akár meg is szerzem magamnak. Még négykézláb is képes vagyok magamévá tenni, amit Apa csak így kommentál: "kutyázik"!Imádom a tükröt, mint minden vérbeli nőszemély.


Még pápá-t is integetek magamnak. Ha úgy tartja kedvem, akkor másnak is hajlandó vagyok ezt megtenni. Kedvenc szórakozásom Brekk Úrral való bírkózásom. Addig ugrálok rajta, míg nem brekeg nekem. De szeretem a műszaki dolgogat is megszerezni, sőt harcolok is értük! Ilyen favorit a tv távirányító, Anya és Apa telefonjai, a mobilnet modemje, a rádió...

Tele vagyok kíváncsisággal, rafináltsággal. Jól fejlett az öntudatom, akaratosságom. És mindenek mellett gyönyörű kék szemeimmel igézőbben tudok kérni, mint egy éhes kiskutyus.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése