Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 6., hétfő

Télapó


" Szija Téépóó!"


Sokszor hallottam mostanában, hogy rossz vagyok! Meg hogy a rossz gyerekeknek nem hoz semmit a Télapó. Nem igazán tudtam elképzelni ki is ez a fazon és hogy miért olyan fontos, hogy egyáltalán hozzon nekem valamit. Megvagyok én nélküle, amúgy sem szeretem az ilyen kétes alakokat, akiknek még a nevükben sem lehetünk biztosak. Hol Mikulás bácsinak hívják, hol pedig Télapónak. Na mindegy!


A sok szajkózás ellenére mégsem lehettem annyira rossz gyerek, ugyanis ez a Mikibá már szinte üldöz! Mindenütt ott van az utóbbi napokban, ahol mi, folyton koslat utánnam és osztogatja a csomagjait. Már kaptam tőle legalább ötöt, de még mindig akar hozni párat :)
Ki érti ezt?


Voltunk szombaton Apa dolgozójában (az egyetemen), és ott találkoztam először a (szakszervezeti) Téépóóval. Volt előtte egy kis színház műsor is a rénszarvasokkal meg a manókkal, aztán a Téépóó mindenkinek egyenként odaadta a csomagját. Apának nagyon klassz kis dolgozója van, szívesen szaladgáltam a hatalmas karácsonyfa körül, aztán kint megnéztük a Télapó űrhajóját is, amivel villámgyorsan repked, ahová csak akar. Így lehetséges, hogy hírtelen mindenütt ott tud teremni, ahol mi vagyunk.

A Decathlonban is ott járt és kaptam is tőle egy nagyon csini Quechua hótaposót, meg mindhárman kaptunk polár pulcsikat. Mogyorót is szeretett volna adni nekem a zsákjából, de nem nagyon voltam rá partner, főleg hogy a tükör sokkal izgibb volt, amiben magam nézegettem. Arról nem is beszélve, hogy szeretem megtartani a tisztes távolságot az idegenekkel. Nem emlékszem, hogy Mikibával valaha is ittunk volna pertut.



°.° °.° °.°
Járt itthon is a Télapó, és körbe pakolta a kiscsizmám csomagokal, bennük sok-sok finomsággal, amiket nagyon szeretek és amiket még soha az életben nem is kóstoltam. De kaptam tőle kis harisnyákat is, meg
MEGA BLOKS építőkockákat. Ugyanis a Keresztanyától kapott névnapi építőszett annyira sikeres lett, hogy napok alatt kevéssé váltak az én építkezési vágyaimhoz. Így a Mikibá meglepett új kockákkal, amik teljesen kompatibilisek a Keritől kapottakkal.
Amúgy ez a Télapó elég nagy ego!!! Nem volt egyetlen csomag sem, amin ne lett volna rajta az arcképe, meg amiben ne hagyta volna benne saját maga kicsinyített mását csokiból! Az igazság pedig az, hogy bármennyire is jófej, ahogy így osztogat mindenféle földi mannát, mégis csak egy félelmetes idegen.


3 megjegyzés:

Unknown írta...

JAJ de jó kislány volt valaki !!
Tele van a kiscsizma !!
Mit fog csinálni a Télapó, ha már nagy lesz Alizka lába :P Bár úgy látom a Miskolci Miki érti ám a dolgát!

Turai Alíz írta...

=)

Hiányoztok, sok puszi!

Névtelen írta...

�������� Puszi Alízka

Megjegyzés küldése