Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 28., kedd

HavasAvas

Ismét fehér lett minden, esett hó bőségesen. Előkerültek a hójárművek, s irány csúszkálni, ha már egyszer hegyen lakunk, használjuk ki. A kezdeti 'menjünk egy picit sétáljunk, csúszkáljunk a környéken' elméleti program hamar komplex papás-mamás-babás-szánkós nagytalálkozóvá alakult. A csoportosulás helyszíne mi más is lehetett volna, mint a törzshely: a játszótér. A játszótér mellett van bőséggel hely szánkózni, ki-ki hol szeretne, meredeken vagy csak light-osan...
Mire odaértünk már Márkék (Ákosék barátai) ott voltak. Indulás előtt még nyakig összekakáltam magam, mert nem tetszett a cucc, amit Anya rám adott. Gondolta szánkózni jó a játszós is, igen ám, csak arra nem gondolt, hogy ha Ákos is ott lesz nekem nagyon csinosnak kell lenni! Így átöltöztünk szinte tetőtől talpig. Sőt, még a zuhany alá is bedugott, mert bűzlöttem a kakától :S De nem csak mi késtünk kicsit meg, Ákos anyukája is megcsúszott az idővel, ugyanis Ő volt a központi telefonos szervező. Minden szál ott futott össze, s szépen eltelefonálgatta az időt. De Ákos apukája nem hagyta, hogy a fia megvárakoztasson egy kis hölgyecskét, így előre siettek, s pár perc eltéréssel szinte egyszerre érkeztünk. Picit később csatlakozott Judit és Emma is, majd hamar becsusszantak Áronék is szánkómobilon. Áron is Ákos jóbarátja, de őt már mi is ismerjük régebbről, innen a játszótérről. Gyorsan összeállt a csipet-csapat, s kezdetét vette a csuszamusza szánkó-rally. Mindenki valamelyik felmenőjével csúszott le a dombról, nagyon tetszett, bár azt kicsit zokon vettem, mikor egyszer Anya leborított a szánkóról. Azért kedvem nem szegte, csak stratégiát kellett váltani a fölhozatalkor.
Mivel a játszótér mellett voltunk, szinte mind kényszert éreztünk arra, hogy megrohanjuk. Aztán mind (főleg én) addig mondogattuk s mutogattuk szüleinknek, míg bevittek minket oda. Minden csupa-csupa hó volt, de nem számított! Hintáztunk, Ákos és Áron a csúszdát is letakarította, én meg az ugrálót. Persze amint beülhettem a hintába, semmi más nem érdekelt. Annyira szeretek hintázni és mostanában semmit sem hintáztunk. Kész kánaán volt ez nekem, de szerintem a többi pajtinak is.
Amúgy meg egyik felmenőm szerint "A gyereknek nyáron a vízben, tavasszal a fűben-homokban, ősszel a saracskában, télen meg a hóban van a helye!". Hagy erősödjön!!!
Bizony-bizony, ez a fajta kondi a szülőknek sem árt, mert most pl. Anya is csak nyavajog, hogy milyen izomláza van. Persze lehet hogy mindezt csak azért teszi, hogy Apa masszírozgassa a karácsonyra kapott masszírozó géppel :P
A lényeg, hogy mi gyerekek-szülők egyaránt jól éreztük magunk együtt, s nagyon jó volt kimozdulni az uncsi lakásból a friss hóba. A szülőknek sem árt egy kis társas élet.
S mivel Ákos is és az apukája is kész gentleman-ek, így még Ákoska autós ülését is kipróbálhattam! Köszi Peti, köszi Ákos! Azt pedig csak nagyon csendben jegyzem meg, hogy Ákos olyan helyesen mondja nekem azt, hogy Alízka, hogy szinte belepirulok! Oooaahhhh, hát igen.
( Van ám már Ákoséknak is honlapjuk: www.csengo.com )

A játszótéren.
Áron hajót vezet.
Hinta!Hinta!Hinta!Hinta! =D
Edina és Áronka!
Márk és Laci (a háttérben mi).
Márk az anyukájával, Emma Judittal és Ákos a menőmanó!
Emma-baby, so so beautyfull!!!
Pózolós-vigyorgós! NŐŐŐŐŐŐK!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése