Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 27., hétfő

Karácsony képekben

Ha mindent elmesélnék az elmúlt napok történéseiről, azt hiszem holnap után is itt ülhetnék, és akkor sem bizti hogy be tudnám fejezni. Így lerendezem röviden, pár képpel...
Bár ez már a második karácsonyom volt, mégis az első olyan igazi, amit már fel is fogtam. Ugyan van néhány homályos köd ezzel a Jézuskával kapcsolatosan, és azt sem értem miért kell annyira vigyázni erre a fára, de majd idővel ezek is letisztulnak.

Alízka bogárka fát díszit. Komoly feladat ez, kérem szépen!

Nagyon ügyesen látom el a kis feladataimat.
Mit nekem fini karácsonyi menü, ha egyszer joghurt függő vagyok:) Bár a halacskából szívesen ettem, mert azt is nagyon szeretem.
Már majdnem kész, hűűű milyen szép csilli-villi!

Egy komoly nő a karácsonyfánál című kép az utókor számára... :P

Egy vigyori, hogy a dolgok hitelesek legyenek!

A boával rohangászós, karácsonyfánál bújócskázós, ajándékcsomagolós, s hasonló tevékenységeket ábrázoló képeket idő hiányában nem töltöm fel, akit érdekel, majd eljön és megnézi :)

De egyet a kész karácsonyfáról és a csomagjaimról megmutatok.



Rengeteg ajándékot hozott a Jézuska, minden nem is került a fa alá, de a játékok többnyire igen.

Ajándéklista:
Szánkó
Mesemondó Maci
Nagy csomag MEGA BLOKS építőkocka
Főzőcskéző készlet
Orvosi táska
Szivacs puzzle
SÜSÜ DVD
Garfield DVD
Zenélő kártyás- kagylós kombinált telefon
Lenkerekes Mercedes autó
Karácsonyfadíszek
Angyalka
Plüss kutyus
Karácsonyi dalt éneklő plüss maci
Plüss télapó
Fürdető kacsa
5 db könyv
Hello Kitty-s és télapós PEZadagoló
édességek
tisztasági cuccok
összesen 10 db body, 4 db harisnyanaci, 3 db pulcsi, 1 hosszú ujjú póló, pizsama, kesztyű, sapka... tuti kihagytam valamit de nem érdekes. Megújult a ruhakészlet!

MÉGHOGY ÉN ROSSZ!!??? Ugyan már, hogy lennék már rossz? Különben nem kaptam volna most annyi mindent a Jézuskától. Csak egy hangyapucunyit elevenebb és akaratosabb vagyok az átlagnál :) Nahát, Istenem! Ettől még ugyanúgy egy kis tündérke vagyok!
Egyébként az ajándékok közül, ami abszolút elvitte a pálmát, az az orvosi táska! Azóta rendelőt nyitottam, mindenkit megvizsgálok, aki a kezeim közé kerül. Apát, Anyát, Mamát, macikat... A sztetoszkóp már belegyógyult a nyakamba, folyton torkokat vizsgálok és lázat mérek. De ha szükséges műtök is a szikével, ollóval, szálkát szedek csipesszel... Ezennel 'Dr.Turai Alíz' megnyitotta praxisát!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése