Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 21., kedd

Fiú a háznál



Anyáék sokat szoktak azon viccelődni, vajon milyen lesz, ha majd beállítok az első udvarlóval. Meg hogy melyikük fog hamarabb a puskához nyúlni, hogy lelődözze a lovagjelöltjeimet...
Hát ami azt illeti, itt vagyok 19 hónapos, és eljött a pillanat, hogy fiút hoztam a házhoz. Pontosabban Anya megbeszélte Judittal, hogy hozza el nekem Ákost játszani. És még a puska sem került elő csak a fényképező gép villogott.
Nagyon izgatott voltam, hogy milyen is lesz ez az első látogatás, mit fog majd szólni a szobácskámhoz, meg a játékok tetszenek-e majd neki... Mikor megérkeztek, nagyon szégyenlős voltam, bevallom nagyon izgultam, mert eddig még csak Hangácskát láttam vendégül és nem is tudtam mit kell tenni, ha férfi jön a házhoz. De Ákos tudta hogyan kezelje ezt a helyzetet és hogyan oldja fel bennem a feszültséget. Rögtön feltalálta magát és teljesen úgy viselkedett, mintha minden nap járt volna már itt. Így sikerült nekem is feloldódnom és gyorsan felrobbantottuk a kisszobát, hogy még otthonosabbá váljon. Én minden nap szétkapom a házat és ahogy hallottam Ákos is így érzi jól magát;)
Nagyon tetszett, hogy szaladgáltunk az asztal körül, és hogy Ákos rajzolt fát meg pókot a rajztáblámra, sőt még főzött is mindenféle finomságot. Nagyon jól mozog a konyhában ez a fiú, ha egyszer majd valaki megfogja magának, nagyon jól fog vele járni. Arról nem is beszélve, hogy messze Ő a leghelyesebb srác, akit valaha ismertem!
Úgy vettem észre, hogy a szintetizátorommal is sikerült belopózni a szívébe, de Anya is sokat segített nekem azzal, hogy a gonosz anyóspajtás szerepet teljesen félretéve, Ákoskának fakanalakat és műanyag tálakat adott a nagy főzéshez. Na és persze minden férfi szívéhez a hasán keresztül vezet az út, így még finomságokkal is kínálgatta. Köszi Anya, rendes volt tőled!
Emma, Ákos kistestvére pedig egy tünemény! Egyetlen hangos szava sem volt, míg itt voltak. Ő is olyan drágaság, mint
Borka baba! Bizony-bizony, elmentünk meglátogatni a napokban Jani és Vera kicsi lányát is. Nagyon-nagyon szép és hihetetlenül nyugodt kislány! Na hát, Emma is ilyen, jóízűen aludt, nézegetett és kacarászott Anyára, mikor ölbe vette. Bevallom ez a hadművelet nem igazán volt ínyemre sem Borcsikánál, sem pedig Emmánál. Anya meg csak folyton azt szajkózza, hogy ne legyek féltékeny. Na de kérem szépen, én nem vagyok féltékeny, csak pont akkor vágytam Anya ölébe, mikor épp ott voltak a babócák is. Ennyi az egész, nem kell ezt túl dramatizálni. Méghogy féltékeny! Ha Ákos más lányokkal is szánkózgatna, akkor igen, valószínüleg féltékeny lennék, de Ákos annál sokkal jobb családból való, mintsem egyszerre több vasat tartson a tűzbe!
Egyébként is, szerintem nagyon jól érezte magát velünk, így bízunk abban, hogy még sokszor vendégül láthatjuk egy kis "szomszédbosszantó" házi zsibongásra :)
Engem minden bizonnyal magával ragadott, hiszem egész délután őket emlegettem...
Olyan nagyon boldog vagyok, és ez a boldogság az arcomra van írva (:

Ákos barátom Anyukája: Judit, és kistestvére: Emma


A kisszoba kismanói...

Alíz csodaországa.

Ezek a golyók tényleg finomak!
(Keresztanyu! A piros telefon Ákoskának is tetszett!)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése