Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 31., hétfő

Testsúlyváltozások

Íme az én gyarapodási görbém, születésemtől 1 éves koromig.

A görbén látható, hogy születésemtől egészen 4 és fél hónapos koromig (amíg kizárólag csak anyatejen és ritkán némi teán éltem) a súlyom folyamatosan az átlag felett volt. Majd ahogyan elkezdtünk bevezetni más ételeket is, szép lassan belekerült a súlyom az átlagos sávba. Majd egy újabb súlycsökkenés(pontosabban a gyarapodási tendenciában való csökkenés) figyelhető meg a 8. hónaptól, amikor elkezdődött a fogzásom ill. amikortól már fel is álltam. Így 1 év elteltével azt mondhatjuk, a testsúlyom a koromnak teljesen megfelelő, nem vagyok sem kövér, sem sovány. (Bár a magasságom /76cm/ több, mint az átlag /kislányoknál 72-74cm/.)

Most pedig vegyük szemügyre Anya súlyának alakulását.


Az oszlopdiagrammok jól szemléltetik, hogy bizony Anya a várandóság alatt nem vont meg semmit sem magától, sem pedig tőlem. Összesen 28 kg-ot hízott, ami rengeteg, főleg hogy mindössze 160cm magas. Magával a szüléssel 12kg-ot vesztett, miből én mindössze 3400g voltam. Szóval ez a szám is, önmagában is sokat sejtet a szülés körülményeiről.
Majd születésem óta is elindult egy lassú, de egyenletes fogyás Anyánál. 1 év alatt 8 kilóval vált könnyebbé mindenféle diéta nélkül, hiszen még mindig szopizok :)
Ha ugyanannyira kellene visszamennie, mint még az én fogantatásom előtt volt, akkor még újabb 8kg-ot kellene leadnia, de neki már nem ez a cél, hanem még kb. 5 kg! Erre pedig azt szokta mondani, hogy ha a munkába állásig nem megy le az is, akkor majd ha újra dolgozni fog, tuti leszalad.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése