Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 25., kedd

Első szülinap


1 éves lettem!!! Mit is mondhatnék most magamról?! Szép nagyra nőttem. Van 6 fogam, de útban van a 7. is! Magabiztosan járok, egyfolytában mozgásban vagyok, kivéve ha alszom. Imádok pakolni és hangoskodni. Felismerem az állatokat, meg is mutatom őket. Valójában megértek már mindent, de a szelektív hallás fogalmával már most elkezdtem barátkozni. Így van ez a hisztivel is. Van nekem saját kis akaratom is. Enni már nagyon sokmindent eszek, minden Anyáék tányérjából ízlik jobban! De nem mondtam még le a ciciről sem, reggel-este csak ez a nyerő. Szeretek hintázni, csúszdázni és kavicsozni.

A születésnapom május 22.-én volt, Rita napján. Keresztanyum keresztneve pedig Rita. Anyáék már jóelőre összebeszéltek, hogy együtt fogjuk ünnepelni. Így is lett. Keresztanya és Mathieu eljöttek hozzánk, és két csodálatos napot töltöttünk együtt. Anya főzött finomságokat és készített nekem krémtúrós-gesztenyepürés babatortát. A receptet Ő találta ki és nagyon finom lett, nemcsak a Babának! De volt igazi tortám is, sünikés. Egy nagy sünike és egy kis sünike együtt a fűbe. A gyertyát még nem tudtam elfújni, ezért mind, közösen fújták el helyettem.

Az ajándéktenger kicsomagolása után felkerekedtünk, és elmentünk Miskolctapolcára a barlangfürdőbe. Nagyon élveztem a pancsizást!!!

Azt hiszem Keriék a lehető legjobbkor időzítették ezt a klassz kis pancsikálósdit. Olyan jól éreztem magam és úgy kifárasztottam magam, hogy a vízi-barlangászás után szó szerint kifeküdtem. De Anya nem hagyta, hogy lefeküdjek úgy ahogy voltam éjszakára, így felkeltettek és még fürödni is mentünk. Egy nap ennyit lubickolni!! De nem tiltakoztam, főleg hogy az esti fürdés is rendhagyóvá vált, mivel nem Anya, hanem Keri játszott velem, a fürdős állatkáimmal és az új kiskacsa-családdal.

Reggel persze korán keltem és mindenáron bent a vendégek közt szerettem volna cirkálni, de Apáék kitessékeltek, ha úgy adódott, hogy sikerült beslisszanni. Csörögtem a konyhában, zenéltettem a mászó Micimackóm, nyomogattam az új zenélő telefont, rikkantgattam, szóval mindent elkövettem, hogy felkeltsem a pajtikat, de ők immunisak voltak és békésen aludtak tovább...
De aztán eljött az én időm és még a játszótérre is elmentünk. Majd a nap végén még csi-hu-hu-hu nézőbe is kimentünk a vasút állomásra. De itt még nincs vége a dolognak, ugyanis most pünkösd egybeesett az én szülinapi hétvégémmel, így maradt még egy szabad hétfő. Anyáéknak főzni nem kellett semmit, mert maradt még bőven táp. Így délig pocoltunk mind az ágyban, majd kényelmesen megebédeltünk és ismét felkerekedtünk. Mivel olyan klassz volt a lubickolósdi, a szüleim úgy gondolták még rákontráznak és elmentünk hárman az uszodába, ahová Anya úszni jár. Szerencsére nem voltak sokan. Más volt, mint a barlangban, de ez is nagyon nagy izgalommal töltött el. Ezek a hatalmas kádak csodálatosak!!! Míg Anya úszott, én Apával labdáztam és kacsát úsztattam.
Kedden, 25.-én voltunk 1éves tanácsadáson, ahol csak dícséreteket kaptam doktor nénitől és védőnénitől is. Délután pedig Keresztapuék jöttek köszönteni. Velük is nagyon sokat huncutkodtunk.

Azt hiszem nekem is sikerült mindenkit levenni a lábáról. Már alig várom a következő szülinapot :)
Tengernyi csodálatos ajándékot kaptam, mind a Keresztszüleimtől, mind a Nagyszüleimtől, és a Szüleimtől is. De nem felejtkezett el rólam Zoli sem, az én drága kedvenc Zolim! És köszöntött még Anyán és Apán keresztül sok kedves más ember is. Ezúton is köszönök szépen mindenkinek minden kedvességet!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Istenem de nagyot nőttél már azóta !
Keresztanya imádja visszanézegetni a képeket Alizka babáról!
Hiányzotok!

Turai Alíz írta...

Puszi Keri!!
;)

Megjegyzés küldése