Lilypie Kids Birthday tickers

2011. január 22., szombat

20 hónapos, bölcsődés.

20 hónapos vagyok, bölcsődés. Van 14 fogam (mert menet közben kibújtak a felső szemfogaim is), továbbra is jó az étvágyam és rengeteg folyadékot iszok, kb. napi 2 litert. Egyre szebben beszélek.

SZÜLETETT EGY MÁSODUNOKATESTVÉRM : Milán Barnabás! Nagyon szép neve van!!! Ha kisfiú lettem volna, az én neven Turai Alex Milán lett volna. Mivel Anyáék nem bírtak megegyezni, Apa miatt Alex és Anya miatt Milán :)
De egészen korán kiderült, hogy nincs kukacom, így ez tárgytalanná vált, csak addig volt némi jelentősége, míg a szülésnél bediktálták. (Mivel meg kell adni fiú és lány nevet egyaránt.)
De most nagyon örülünk, mert mégiscsak lett egy Milánja a családnak, aki nagyon helyes legényke!

A bölcsis élet egyre zökkenőmentesebb. A kézmosós mumus gyorsan elillant, hála Anyának. Az alvás mumus már nehezebben akar elmenni, de a jég már legalább megtört. Csütörtökön és pénteken bent aludtam a bölcsiben. Azt hiszem lassan megjön a bizalmam ilyen téren is... majd meglátjuk. Egy csomó új dolog költözött most be az életembe, úgyhogy csak nyugi! Majd én tudom a tempót!!

Íme néhány bölcsis fotó:






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése