Lilypie Kids Birthday tickers

2011. február 2., szerda

Keresztapuék nálunk

Meglátogattak minket a hétvégén Keresztapuék. Alig ismertem meg őket, mert már régen taliztunk, de aztán megjött a jókedv és vele együtt a produkálásra való hajlam is. Miután feloldódtam, jól felpörögtem, igyekeztem megmutatni Keriapunak magam minden oldalamról :)
Rohangáltam, táncikáltam... Apa persze szeretett volna vagánykodni is velem, hogy milyen okos vagyok, amiért megismerem a , az meg még néhány hasonló matematikai jelölést, sőt már üzembiztosan számolok tízig és ismerem a hét napjait is... de Anya leállította, nem kell mutogatni, sem erőltetni, hogy megmutassam mi mindent tudok már. Én pedig szívesebben pörögtem-forogtam a "Hápakacsa-bluesra" Keriapunak. És még puszikát is adtam neki annak ellenére, hogy férfiből van. Nem csipázom mostanság a pasikat. De csak a nagy pasikat, a kicsikel semmi gondom nincs:) Olyan nagy izgalomban voltam, hogy alig lehetett lefényképezni, mire villant volna én már nem is voltam a képben! Azért egy-két pillanatot mégiscsak sikerült elkapni:
KERESZTAPUMMAL

Keresztapu anyukájával


Anya keresztszülei, Keresztapum szülei :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése