Lilypie Kids Birthday tickers

2011. január 16., vasárnap

"Madame Rita Brisson"


:)
"Madame Rita Brisson"

Nem egy Poirot történet főhős nője ő kérem szépen, nem bizony. Hanem az én Keresztanyukám fogják hamarosan így hívni :)
Kerianyuék nálunk töltötték a hétvégét és egy igazán örömteli hírrel jöttek hozzánk. Hamarosan hivatalosan is összekötik életük :) Olyan nagyon örülünk nekik!!!
És ami nekem még plussz örömhír, hogy bizony mihamarabb szeretnének egy kis játszópajtikát is nekem ;)
Keresztanyáék Franciaországban töltötték a karácsonyt, szilvesztert, végigjárták a rokonságot, barátokat, de mindezek előtt még Mathieu elvitte Kerit Poitiers-be, ahol megismerkedtek és megkérte a kezét. Mathieu igazi gentleman, tökéletesen megszervezte a lánykérést és mindent jó előre kifundált, elrendezett. Mindezt teljes titoktartásban. Egyedül Imre bá tudta, akitől előbb elkérte leánya kezét.
Gyönyörű eljegyzési gyűrűt választott, Keresztanya kezén csak úgy ragyog a kis finom ékszer, a szemeiből pedig sugárzik a boldogság.
Nagyon várom a nagy eseményt! Keresztanyu azt mondta, lehet hogy én leszek a koszorúslány! Hmmmmm, micsoda feladat ez!! Nagyon szeretném szórni a kis virágszirmokat :)

Nagyon örültünk mind a jó hírnek és egy igazán remek hétvégét töltöttünk együtt. Nagyon szeretem mikor Keresztanyáék itt vannak, mert felpezsdítik a lakást, fáradhatatlanul játszanak velem, meg egymással is... Amúgy tök nagy gyerekek és általában jobban élvezik a játékaimat, mint én magam :)
Most is volt nagy építkezés! És divatbemutató is, mert kaptam nagyon trendi cuccokat Franciaországból.
Nagyon örültem azért is, mert ilyenkor ők egy felfújható franciaágyon alszanak, amin piszok jó ugrálni. Mathieu dobálta nekem az ágyat, Keri meg pattogtatott. Szupi volt!!!Egyszerűen imádom őket =D

Feketén, fehéren...

Pocak utántöltés.
Nem bírják megúnni...
Csirip-csirip.
Lufiágyban, huhhúú!
Mathieu-vel.
Nagy barátok vagyunk.
Cukipofák.
Plüssök közt.
"Flőőr"
Az igazi kis virág.
Jó a póz?
Még egyet...
Ez a pozíció fekete-fehérben a tuti.
Nah!? Pózoljak még?
Cuki csajok!
CUTE! CUTE!! CUTE!!! CUTE!!!!! CUTE!!!!!!!
Szép vagyok, ez nem kétséges.
KERESZTANYUKÁMMAL!
Fánis.
Romantikus...
Mosolygós...
Csábos...
Gyönyörűséges...
Mamám :)
Apamacim :)
Together...
Apa főz.
Mat és a házi szemüveg.
Új ruciban!
Szééééééééééééééééééééép.
Csinike vagyok és bizony tudom!
Csókot! Fifi és Micimackó szerelmesek.

Építkezős.
Maszat.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése