Lilypie Kids Birthday tickers

2011. január 6., csütörtök

KISKÖRTE

Ma már negyedik napja vagyok hivatalosan is a Katica Bölcsőde új kis törpikéje, január harmadikával megkezdtem közösségi életem. Jelem a körte, a kaja fini, kezet mosni a kis csapnál félek. A kis pajtik helyesek, és imádják az Anyukám. Szeretnek beleülni az ölébe és odabújni hozzá. Én inkább felfedezősködöm. A gondozó nénim Emese lett. Szerintem szeretni fogjuk egymást:)
De hozzánk tartozik Elvira néni is, aki szintén nagyon kedves. Egyelőre remekül érzem magam, bár eddig velem volt Anya is. Ma egy kicsit ott hagyott és elment valahová, amit sérelmeztem is, volt kicsi sírás, de Emese vigyázott rám és újra meg újra megerősítette a bennem felmerült kételyt, hogy Anya nagyon fog sietni vissza hozzám. Így is lett. Anya visszajött nemsoká és boldogan, felszabadultan játszhattam tovább kedvemre. Eddig az ebéddel sem volt semmi gond. Ízlett és bele is fért minden a pocikámba, amit kaptam. Tomikával ülünk egy asztalnál, és Tomikának a jó étvágya csak megerősíti az én jó étvágyamat is. Amellett, hogy jó mulatság, elég kimerítő munka a bölcsődés élet, egyszer sem volt gond a déli alvással itthon bölcsike után, pedig mindig erős ráhatással alszom el délben. Még szerencse, hogy Apamaci nekünk adta a kocsit, mert már nem bírnék hazasétálni teli pocakkal a sok-sok kaland s élmény után.
Emese eljött ma hozzánk családlátogatásra. Még egy kis katicát is hozott nekem ajándékba,olyan aranyos. Én pedig cserébe megmutattam neki a kis birodalmamat, táncoltam neki, sőt még puszikat is kapott.
=D =D =D =D =D =D =D =D
Fűzési technológiát lesek el Emese nénitől.
Már egyedül is megy a korongfűzés.
A háttérben Elvira néni is fűz.
Bőséges a kanálválaszték, és a kiskonyha felszerelése sem rossz.
Emesével és Tomikával rajzolunk.
Kispajtások: Hanna és Tomika.
Az első nap utáni elégedett arc.
Ezt nézzétek meg, így néz ki egy igazi bölcsődés :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése