Lilypie Kids Birthday tickers

2010. július 23., péntek

14 hónapos

Már betöltöttem a 14. hónapot is. Nagyon rafinált lettem. Erről jut eszembe, mindig azt mondják, hogy úgy nézek ki mintha az Apukám a száján köpött volna ki! Pedig a rafináltság, akaratosság, makacsság... s egyéb kiváló belső tulajdonságaim mind-mind Anyától eredeztetnek!
Mi tagadás, okos vagyok és ráadásul még szép is. Szeretem a hasam, imádom a könyveket és a szabad levegőt! Mondom már a szavak első szótagját, és dúdolom a kedvenc dallamaim. A Keresztaputól kapott mondókáskönyv az abszolút favorit! Az öljátékok közül pedig a "Pista bácsi fűrészel..." és a "Sima út...". Tökéletesen mászom fel-le az ágyra, pipiskedek ha magasabbra akarok érni és lehajtom a fejem, hogy ne üssem be, ha az aszal alá vagy a mászóka alá megyek be. Megtanultam szaladni is, így egyre több a bibikém. A finom-motorikám már rég kiváló, a legkisebb kavicsot is képes vagyok két ujjal felszedni. Gyakorlatilag mindent megértek! Kedvenc ételem a halacska és a joghurt. No meg még mindig a cicike! Imádom pakolni a cipős polcot, a fiókokat, szekrényeket. Útálom a kiságyam :( És még annál is jobban utálok hajat mosni!!!! Tudok köszönni, puszit adni. Minden este fogat mosok, előbb Anyával, majd egyedül is még kicsit. Ügyesen dobom, rúgom a labdát, úgy telefonálok, mint a felnőttek. A fáradt pelust én magam dobom ki a kukába. Minden műszaki dolog felkelti az érdeklődésem, szeretem az állatkat és alig várom, hogy hétvége legyen, mert megyünk az állatkertbe!
Kb. 80 cm lehetek(+- 2cm) és úgy 10 kg, ezeket az adatokat sajna nem tudjuk pontosan. Jelenleg épp a kiabálós korszakomat élem, ennek persze a környezetem nem örül annyira. Hirtelen ennyi info ugrot be magamról, ami újdonság lehet, de majd ha még jut valami eszembe, akkor majd később pótolom. Mert most irány a főváros!!! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése