Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 16., csütörtök

nyári dolgok

Elég hosszú ideje eltűntem, bizony mert ez a nyár mozgalmas volt. Ha gyorsan fel akarnám sorolni mi minden is történt az elmúlt hetekben, hónapokban:
Voltam Nyíregyházán tűzoltólakodalomban, Budapesten Keresztanyumékkal állatkertben, Keresztapum diplomaosztós családi buliján, nyaralni az Alpokban és Alpokalján, majd mégegy nyíregyházi lakodalomban. És természetesen mindkét mamánál és itthon. Mindeközben túl vagyok még 3 védőoltáson is. Erről jut eszembe, szegény Apukámnak tüdőgyulladása van :( és most itthon van velünk.


Na akkor most kicsikét boncolgassuk ki ezeket a történéseket. Az első nyíregyi lagzi az Andi néni és a Zsolti bácsi lakodalma volt. Remekül éreztem magam, a legjobban a zenészek bűvöltek el. De Andi néni is gyönyörű volt. Ami még nagyon levett a lábamról, az a sok tűzoltó autó volt és a rengeteg hab, amit a templom előtt spriccoltak. Csak ámultam-bámultam. A kajcsi szupi volt és még táncoltam is szüleimmel.

Budapestre Kerianyucimhoz és Mathieu-höz mentünk egy péntek délután egészen vasárnapig. Nagyon otthon éreztem magam már az első pillanattól. Keri nagyon közel áll a szívemhez és Mat is csudaklassz fickó, mindig megnevettet. Szupi volt, hogy körülöttem forgott a világ! Kaptam új könyveket, amik azonnal levettek a lábamról... oooohhh de mééég mennyire! A könyvek iránti szerelmem nem igazán hűlt, sőt!

Keriék elvittek minket a fővárosi állatkertbe, jött velünk Zoli is, akit szintén családtagnak tekintünk. Olyan jófejek voltak, mindent csak miattam csináltak, hogy megmutathassák nekem élőben is az állatkákat, amiket már képekről is ismerek. Aztán kaptam emlékbe egy nagy plüss elefáncsit is :) Nagyon helyes!
Engem nagyon elbűvölt a hatalmas ágy, amin aludtunk. Azt hiszem ezt Anyáék is el tudnák otthonra viselni! Elképesztően nagy!! Ez egy csináltatott, kifejezetten abba a szobába beépített ágy, amiben szerintem 5-6 felnőtt ember is teljesen kényelmesen elalhatna. Csúúúcs!
Apa teljesen a golyós játék rabja lett, Anya pedig Mat wii-s játékait nyúzta... Úgy játszottak, mint a gyerekek! Jó volt így közösen kikapcsolódni. Esténként volt kicsi iszogatás és én is soká maradhattam fenn, pontosabban nem voltam hajlandó hamar elaludni! Még szép, nehogy már csak úgy kihagyjanak a javából. Szóval jókat ettünk, finomakat ittunk, sokat játszottunk, Keriéknek is megtanítottam a "Pista bácsi fűrészelt"..., alig várom, hogy legközelebb is mehessünk hozzájuk.


Július 31.-én volt Keresztapám bulija. Ott volt a teljes Vurom Family! Mivel még ennek az új generációnak még csak én vagyok az egyetlen tagja a családban, itt is sokminden forgott körülöttem. Bár már nem sokáig marad meg az "egykeségem", ugyanis Annának is van már Pocaklakó!

Nyaralás! Húúú ez nagyon hosszú sztori, szerintem ezt egy teljesen külön bejegyzésben kellene kifejtenem, annyi minden történt.

Esküvő. Imi és Klárika esküvője. Nagyon szépek voltak ők is. Imi az én Keresztanyum testvére és Anyának az egyik nagyon kedves gyermekkori barátja, szinte már félig-meddig a testvére, akárcsak Keri vagy Zoli is. Itt megismerkedtem én is meg Apa is Anya rég nem látott baráti körével, Keresztanyum keresztszüleivel és persze a Klárika rokonságával. Isteni volt a husileves, amit kaptam és bele kellett kontárkodnom a szüleim poharába is :) Ebben a buliban is táncoltunk mind a hárman. Nagyon szeretem a zenét is, így mikor alkalmam nyílt, magam is tánciztam kicsit.



A könyvek és a zene. Ez a két aktuális szerelmem. És az újonnan felfedezett játszóház, ahol Hanga barátnőmmékkel voltunk. Itt is van zenés foglalkozás is, meg természetesen rengeteg érdekes játék, amik az újdonság erejével hosszú időre képes lekötni.
Mit is mondhatnék még magamról, növök mint a gomba, a fogaim száma még mindig 8 de már totál be van dagadva az ínyem a rágófogaimtól, amik hosszú hetek óta nem hajlandóak kibújni. A hasam még mindig szeretem, de már tudom, hogy válogatni is válogathatok. Egyértelműen kommunikálok, ki tudom fejezni amit szeretnék, bár még mindig nem beszélek, csak félszavakat ill. kódszavakat, amiket Anya-Apa ért. Sajna egyre ritkábban jutok el a játszótérre a rosszabb időjárás miatt, pedig nagyon szeretek hintázni meg kavicsozni-bogarászni. Továbbra is okos vagyok és szép :)
Mindent megértek (amit akarok)!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése