Lilypie Kids Birthday tickers

2010. július 7., szerda

Ringató


Hanga barátnőm anyukája elcsábított minket Ringatóra. Mi is a Ringató? Kisgyermekkori zenei nevelés a kodályi elvek alapján.

Ma már nagyon hálásak vagyunk ezért Erika néninek, hiszen hétről hétre egyre jobban élvezem ezt a zenei foglalkozást. A napnál is világosabb, mennyire muzikális baba vagyok! Imádok tapsolni, táncolni, dúdolászni. De jól áll a kezemben a maracas, szeretem a kis xilofonom is püfölni... és Anya is elhozta már Mamától a furulyát. Bár a foglalkozáson a Kriszti néni furulyája szebben szól, mint itthon az Anyájé, nekem azért ez is nagy kincs. De Anya azt mondta, majd internetről visszafejleszti kissé megkopott és egyébként sem túl fejlett furulyatudását.

Az öljátékok és a sok-sok mondóka, amik mára már menetrendszerűen beépültek a napirendembe, a játszóterezés után a másik nagy kedvenc foglalatosságom. Határozott igényem van ezekre és ezt már ki is fejezem. A legkedvesebb számomra a Keresztaputól kapott népi gyermekmondókás könyv! Imádom! Addig nincs lefekvés, míg Anya a teljes könyvet végig nem mondja, énekli nekem.

A szüleim pedig túlcsordulnak a büszkeségtől, hogy minden tekintetben mennyire jól sikerült kislány vagyok ÉN!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése