Lilypie Kids Birthday tickers

2011. június 3., péntek

Keresztapus


Sajna Anya hazahozott nekem a sok ajándékon kívül valami "román retket" is, mert keddre sikerült nagyon belázasodni. Kedd délután doktor néni írt is erős gyógyszereket, és úgy tűnik jó lesz, mert csütörtökön már láztalan voltam. Ehhez lehet hozzájárult az is, hogy egész nap nagyon vártam Keresztapumat! Délután meg is jöttek Anya keresztanyujával együtt. Gyorsan felszívtam magam élettel és nagy produkciókba vetettem magam. Szeretem a vendégeket, mert ilyenkor koncentráltan én kerülök a figyelem központjába :)Uzsiztunk egyet együtt, majd meózásra kerültek a román házi páleszok! Próbáltam én is hozzájutni némi nyalintással az áfonyapálinkához, csak túl sok volt körülöttem a vigyázó szem. Keresztapuék hoztak nekem nagyon fini saját termelésű szamócát, pálinka helyett ezzel jutalmaztam magam. De kaptam ám egy klassz kis kosárkát is, amit már ma el akartam vinni doktornénihez, mikor mentünk kontrolvizsgálatra.
De ismét sikert aratott a Kersztaputól kapott könyv is. Eddig még sosem lőtt bakot, annyira hozzám nőttek a tőle kapott könyvek mind, úgy tűnik jó érzékkel kerülnek mindig megválasztásra ;)











0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése