Lilypie Kids Birthday tickers

2011. április 3., vasárnap

Mókus etetés

Na vegyük szemügyre a terepet! Mókus etetésre felkészülni! Komolyan fogok látni itt mókusokat? Tenyérjóslás: mókusinvázió közeleg! A kavicsok is ezt mutatják! Muszáj lesz elhinnem... Oda nézz, az nem egy mókus?! Elkaplak ám, mókuska!!! Hiába is menekülsz! Itt a mókus fönn a fán :) Hahóóó! Erre csörög a dió, erre meg a mogyoró! Vasárnap is meg kellett ismételni a szombati mókus etetést, annyira klassz volt! Halihó mókuskák! Itt vagyok megint! Gyertek, hoztam nektek diót! Várj meg, van még itt több dió is! Ugye hogy finom!? Ilyen fini bükkmogyorósdi diót még nem is igen ettél soha! Gyere csak, adok még! Cuki kis, huncut vörös mókus, feltelepedett a fára és az én diómat majszolja :) Ez is a tied, de csak mert te vagy a legbátrabb! Kicsit megpihenek és közben hagyom, hogy a gyávább mókuskák is közelebb merészkedjenek a szétszórt diócskáimhoz ;) Én is szeretném lábbal feltörni :S Hmmmm! HATTYÚ! Őket csak Anya öléből merem szemügyre venni! Szép nagy madarak. PACIK! Akkor téged most megsimogatlak! De meg ám :) Anyának szedek virágot. Bogarászás. Pénzt vagy életet! Kés van nálam, tessék vigyázni! Kukk! Látlak mókus! Te kis hálátlan, most már a bácsi diójára fáj a fogad!? Tele a pocak, finom volt az ebéd a szabad levegőn. És akik e felejthetetlen két szép napot létrehozták nekem:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése