Lilypie Kids Birthday tickers

2010. április 6., kedd

Húsvéti zsibongás

Ha röviden, tömören le akarom tudni az események felsorolását, akkor azt mondhatom:
az elmúlt napok kizárólag körülöttem forogtak, sok helyen voltam vendégségben, elindultam és még a fogam is kibújt felül. Mindez természetesen egyszerre, húsvétkor.
Találkoztam Turai Mamával, Vurom Mamáékkal, Norbival, Imivel, Ilike néniékkel, Keresztanyával és Mathieu-vel… Még vóvóval is, aki egyébként cica volt! Mindenki nagyon örült nekem és mindenki szinte csak velem volt elfoglalva, velem volt eltelve. Papó még a szomszédba is átvitt mutogatni. Kaptam a fejemre „locsolóvizeket” én meg osztogattam tojásokat. Apa volt az első locsolóm. Neki az a jó szokása támadt (mivel először nem merte ám csak úgy akármivel meglocsolni Anyát), mióta megismerkedtek, hogy vesz valami Anyának tetsző parfümöt, azzal locsolkodik, majd végül Anya megkapja azt.
Én is kaptam ám annyi mindent, hogy inkább fel sem sorolom. Minden estre most itthon a bőség zavara van! Annyi az új, kedves játék, hogy nem is tudom mihez nyúljak. Bőség zavara van Apának is ételek terén, hiszen Anya olyan sok mindent készített neki, hogy az aszalra se fértek ki,a hűtőbe se fértek be. Levest, sonkát, kolbászt, tojást, salátát, hidegtálat..., de van itthon többféle süti, sok-sok nasi és hát az innivalók terén sem szűkös a választék. De a múltkor Anya meg is kapta a dicséretet Erzsi nénjétől, hogy jó háziasszony lett belőle, aminek Anya nagyon örült. Sőt! Zsolti bácsi is tett hasonló jellegű utalásokat, ami azért nem kis dícséret.
Nagy volt tehát körülöttem a felfordulás, a nyüzsi az elmúlt napokban, mégis nagyon élveztem minden momentumot, mert úgy éltem meg mintha minden csak nekem és miattam lenne. Keresztanyummal sokat huncutkodtunk, alig várom, hogy újra talizzunk! De ha jól alakulnak a dolgok, pár nap múlva ez meg is történhet.
Mivel a szüleim igyekeztek emlékezetessé tenni az első húsvétom, így én is gondoskodtam arról, hogy számukra is emlékezetes maradjon. Locsoló hétfőn elindultam. Átmentem egyedül, kapaszkodás nélkül az asztaltól a szekrényhez. Ez volt az első, de már azóta több ilyen és ehhez hasonló hadműveleten vagyok túl. Ma reggel pedig Anya észrevette, hogy kibújt felül a harmadik fogam!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése